It's really freezing here in Prague, so it was quite difficult to shoot our looks but luckily we didn't freeze and after all, we think it looks really good with the snow in the background - what do you think? :)

V Praze mrzne a je týden od týdne těžší fotit looky bez toho, aniž bychom musely nosit jen kabáty, ale zvládly jsme to, naštěstí jsme nezmrzly a dokonce nám přijde, že ten sníh v pozadí vypadá fakt dobře, co myslíte? :)


Tessie

I had to make an outfit with my new nude heels (Primark) even though I knew I'll probably be ice cold. I can't wait to wear them in Summer :) I combined them with my basic oversize white shirt (H&M), jeggings (Zara) and my new most favourite bracelet (Rings & Tings).

Musela jsem do outfitu zakomponovat svoje nové tělové lodičky (Primark), i když jsem věděla, že během focení možná umrznu. Strašně se těším, až je budu nosit na jaře :) Zkombinovala jsem je s klasickou bílou oversize košilí (H&M), jeggings (Zara) a mým novým nejoblíbenějším náramkem (Rings & Tings).




(PS: I know all the photos look almost the same but I just didn't like any of those shooted from the front or back :D)

You can hype the look HERE

Adela
Ok, I have to admit, that my looks are very simple. I will fix it next time. It is just because we have finals now and everything is done in a rush.. So, this look is promoting my body chain necklace from Rings and Tings (thanks s much:). I matched it with this amazing crop top, which I love, from H&M and with black leggins with golden zippers from Mango. And I got my new high heels from Destroy, it's kind of funny, I know this is not the perfect shoe to the snow, but I dont care, fu*k snow... haha:D hope you like it! :)

Musím přiznat, že moje looky jsou dost jednoduché, příště se polepším. Nikdy si nenajdu čas na vymyšelní looků, zvlášť teď, když máme zkouškové a děláme vše ve spěchu. Tak k mému outfitu: Mám na sově sexy bodychain z Rings & Tings, podle kterého jsem dotvářela celý look. Spárovala jsem to s mým novým šedým crop topem z H&M (miluju ho) a legínami z Manga (mají zlaté zipy  jsou hodně tlusté, spíš jako kalhoty, normální legny bych si asi nevzala:)). n-a nohy jsem si obula nové lodičky z Destroy.. vím, že se moc do sněhu nehodí, ale na to kašlu, haha, fu*k snow :D doufám, že se look líbí! :) 








 
Top